kent ÄR kärlek!

Den kvällen var perfekt! Jag saknar det, varmt från morgon till kväll, trängas och svettas med människor man inte känner för att sedan se sitt favorit band spela live. Känna hjärtat slå ett extra slag när dom spelar din favorit låt. Få känna en härlig kall bris från luften när du sträcker upp händerna så högt upp det går. skrika det högsta du någonsin kan för att morgonen därpå inte kunna prata, men det är värt det, för kvällen innan var den bästa dagen i ditt liv, Kent är kärlek, kommer alltid vara det.


Kommentarer
jos

hehe. enda låten jag minns<3

typ.

2011-01-19 @ 22:41:17
URL: http://blackdown.blogg.se/
jos

hah men jag gillade dom inte speciellt mycket då och kunde nästan inga låtar. ja kunde inte 747 innan heller MEN jag minns den, sen älskade jag den haha

jag minns faktiskt töntarna också :c

men ungefär där tar det slut XD

och ja, söt pojke! tror jag iaf :D

2011-01-20 @ 16:49:44
URL: http://blackdown.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0