BÄSTA FILMEN NÅGONSIN

Jag älskar Donnie Darko, även fast jag fortfarande inte riktigt förstår hela filmen fullt ut. Men jag gillar den så mycket ändå och jag vet inte varför. För om man tänker efter, handlar den om att resa i tiden, drömmar, och en ganska psykiskt sjuk kille (som har en vän som heter Frank och är en stor kanin) som på nått sätt veta allt som kommer hända om han överlever sin död. Men han väljer att dö istället för att leva. Eftersom han har sett framtiden. Jag tror han drömmer på nått sätt om framtiden men ändå att det är verkligt.. HJÄLP. Men den är bra. och egentligen tänkte jag bara skriva att jag gillar filmen men jag blev lite exalterad. och ni förstår nog ingenting x)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0