Det är okej att klaga i sin egna blogg.

Nu har snön kommit YAY! Jag älskar snö när den ligger på backen och är fin, när det snöar är det en helt annan sak. Jag tänker dela med mig av min morgon för er. Jag tänkte åka och träna i morse, så jag ska startade bilen en stund så den är varm när det är dags att åka. Men när jag ska låsa upp får jag inte upp dörren, automatiskt tror jag att den har fryst, så jag springer in och hämtar tändare för att värma upp nyckeln, springer ut igen för att tappa tändaren i snön, den går inte att använda. Så jag försöker ändå att låsa upp bilen igen, det går inte. Jag går in hänger tillbaka nycklarna för att se att det är FEL nycklar... Sen efter många om och men har jag tagit bort snön på bilen. sedan när jag ska ska köra iväg kör jag in i väggen med backspegeln. Då gav jag upp och gick in igen. Nu ska jag dricka te och äta skumtomtar istället för att träna, hejja mig! Hur har er morgon varit? 



Kommentarer
Karo

haha du är så söööööt!

Svar: Tack :)
Sandra

2013-12-09 @ 11:34:20
URL: http://fmlplease.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0