En liten lista om 2013!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Nej egentligen inte, var på festival i en annan stad. Det va väldans kul!

Hur har ditt 2013 varit?

Helt ärligt, ganska dåligt och jobbigt. Många ångestattacker och dåliga tankar om mig själv, men November och December har varit bra!

Blev du kär i år?

Nej.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Haha jadu, inget specifikt. Kommer aldrig ihåg datum så, men många minnen kommer jag komma ihåg som Bråvalla, 30 seconds to mars konserten och midsommar.

Vad är din största framgång 2013?

Att jag tog tag i min sociala fobi, började gå hos en psykolog.

Bästa köpet?

Min sammetsklänning!

 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och bensin tror jag, haha

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När mina vänner säger att dom tycker jag har förändrats mycket men positivt den senaste månaden. Det känns skönt att dom ser mina framsteg.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

30 seconds to mars nya album, Angeles med Jensen Ackles och många mer!

Vem har du umgåtts med mest? 

Karolina, Camilla, José, Ludde, Fanny och Kajsa.

Har du haft ett förhållande under 2013?

NEJ! :( 

Vart reste du under 2013?

Ingenstans, någon tripp till Stockholm och Bråvalla blev det i alla fall.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Att jag inte var så spontan och glad som jag ville vara. Men det ska jag ändra till nästa år! Jag vill också resa, kanske en weekend till London och någon solsemester. Börja plugga till florist i Stockholm. 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Hm, inget speciellt men någon dag efter kom massa vänner hit och jag och Karro bjöd på pizza och tårta. Allt slutade med en rolig utekväll.

 

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Att jag tog för mig mer och tafit dom chanserna jag fick till att få ett jobb.

Vem saknade du?

Karolina, när hon flyttade till Sundsvall.

De bästa nya människorna du träffade? 

Hm, inga.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Att du duger som du är, ta mer chanser, var spontan och glad. Och gör exakt vad du vill hur rädd eller jobbigt det må vara för annars kommer du ångra dig! Just do it!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0