Sista inlägget 2013!

Det känns helt galet att det är sista dagen av 2013 idag, vart tog året vägen egentligen. Men jag lämnar 2013 med ett leende för jag vet att 2014 kommer bli ett så mycket bättre år för min del! Jag har lite framtidsplaner, i Januari börjar jag praktisera vid Dollar store i någon månad och ska nog plugga ett florist program i Stockholm i 20 veckor. Tror floristyrket skulle passa mig bra, man få vara kreativ vara runtom färger och arbeta med händerna! Och under 3013 hoppas att jag finner ett jobb och kanske kärlek? Ja, jag tycker det låter bra! 2014 BRING IT ON!

Och här får ni dom absolut sista solnedgångs bilderna för i år, en hel del sådana har det blivit senaste året! Haha

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0