Logiken?

Jag gillar hur föräldrar tänker... Pappa släpper aldrig in Fiffi även fast han vet och hör att hon vill in. Och idag när jag inte ens visste att hon va ute säger han "Varför släpper du inte in Fiffi?", älskar ironin! Och dom har jämt så mycket att klaga på, och om jag skulle be dom att ställa tallrikarna raka i diskmaskinen skulle det bli ett jävla liv. 
Och det bästa av allt som pappa gjort! hahah, jag satt och åt och hade gaffeln i höger hand och kniven i vänstra. (jag vet att det är fel). Så skrattar pappa nedlåtande och säger att jag borde äta riktigt.. och själv satt han och åt sin kycklingbit med händerna?! ÅH jag förstår mig inte på han logik. 
Men jag tycker det är lite kul hur mina föräldrar tänker ibland, fast mestadels irriternade och jobbigt. 
Och dom borde inse att dom inte alltid har rätt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0