Ansiktsmask delux!

Tänkte ge ett as bra tips på hemmagjord ansiktsmask till mina fina, men få läsare! Man använder bara bakpulver, citronsaft och vatten. Först tar man lite bakpulver häller i citronsaft (Det kommer bubbla lite men det är lugnt!) tar lite vatten och blandar ihop! Man behöver inte mycket alls för att det ska täcka ansiktet. Och det är lättast att applicera när det är som skum, om man väntar för länge så blir det som en deg. Men i alla fall, man får jättemjuk hy och den blir mycket jämnare, ärr och små "prickar försvinner". Men det är mitt tips till er, det fungerar jättebra för mig så jag tycker ni ska testa det! Och är det bara jag som hatar att prata med någon medan man borstar tänderna? :) japp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0