3 dagar i Uppsala!

Har varit och firat valborg i Uppsala iår, och fy satan vad människor som var där. Jag visste att det var stort men absolut inte så! Jag och Karro åkte till Marie en dag före alla andra, vi gick runt i stan och kika på lite allt möjligt. Uppsala är fruktansvärt fint och männen också :P Andra dagen blev det lite parkhäng med trevligt folk och på kvällen blev det korridorrsfest och ena av dom va as roligt! Och jag såg Daniel från idol också, han är fortfarande lika söt.. Sen gick vi till ett rejv i skogen som var nästan det bästa jag har varit med om! Det va som ett skins program, massa fulla folk som dansa som satan! Och onsdagen var en skön bakisdag.
Men dagarna i Uppsala var fruktansvärt roliga och sköna, jätteskönt att få komma ifrån Borlänge lite granna :) 
(Vi skulle ta massa bilder men så blev det inte...Ni får en i alla fall)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0