En dag på stan.

Idag spenderade jag och mamma ett par timmar i Borlänge för att kika lite i affärer. Vi kolla på elgiganten, clas ohlson och jula som öppnat vid ikea. Fuderar på att köpa en ny mobil men känns onödigt när min nuvarande fungerar så bra som den gör, men med en ny skulle jag kunna göra så mycket mer roligt, och ta finare mobilbilder. Jag köppte förövrigt 2 böcker för 40 kr och en robot som man har te i. Jag köppte även en lite broche på clas ohlson för 20 kr som röda korset kommer skänka till barnen i Nepal, köp ni också och bidra till en bra sak, plus att brochen är jättsöt!  Är nöjd i alla fall. Men det har varit en fin dag med mamma. c: Hon är världens bästa! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0