Sundsvall.

I fredags åkte jag, mamma och pappa till Sundsvall för att hälsa på Karro lite! Det var jättekul att träffa henne, känns som om det var flera månaders sen, men det har bara gått en månad sen sist... Vi gick på Ikea och inhandlade det sista till Karros rum, när allt var monterat och klart blev det jättemysigt! På kvällen kollade vi på idol och käka en as god pizza. Sen på lördagen åkte vi till Ikea en sväng till för att köpa gardiner. Jag hann också springa in på Monki, blev att jag köpte en fin höst jacka och en grön sjal. Och ett stort leende på läpparna fick jag när hon kassan sa att det var 25% på allt i butiken c: Det var 2 jättefina dagar med familjen och är väldigt avundsjuk på Karros fina rum! Jag vill till Sundsvall igen före jul så jag kan julpynta hennes rum haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0