9:e april.

När jag vaknade upp imorse hade jag en liten klump i magen, jag är 21 år nu, tjugoett. Konstig siffra tycker jag. Hur som haver har dagen varit bra, jag fick ett paket av mor till frukosten. Jag fick Toffiffe och ett presentkort till Indiska. Ska nog köpa en mugg och halsband därigrån! Sedan åkte jag till framtidsmuseet med klassen och kikade runt där. Sen åkte jag José och Camilla och fikade, det va gott. Resten av dagen kommer jag antagligen spendera i sängen, det är ju så kallt överallt! Hade velat åka till liljan ikväll på deras kareoke kväll och dricka lite men det får bli någon annan gång. Men det har varit en bra födelsedag!  

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0