Historia update.

Just nu är jag inne i min näst sist vecka med historian, i början kändes det bara jobbigt men sen kom jag in i det mer och nu är det både roligt och intressant. Men jag känner mig fortfarande osäker i uppgifterna och vet inte riktigt vad jag ska göra för att få ett bra betyg då jag strävar efter ett C. Egentligen skulle väll ett godkänt räcka tycker man men jag vill ha ett betyg jag känner mig stolt över. Och just nu är jag inte alls i närheten av det betyg jag vill ha viket känns skit jobbigt och det är en stor anledning till att jag blev så skoltrött i gymnasiet och tillslut strunta i allt. Jag vill sååå mycket mer än jag kan och mitt bästa räcker helt enkelt inte till. Jättetråkigt. Men på måndag börjar slutprovet och innan dess ska jag prata med min lärare vad jag ska göra och tänka på för att få det där C:et jag vill ha!

Önska mig lycka till, kan behöva det! 



Kommentarer
Karro

Lycka till!! Jag håller tummarna 😊

Svar: Taaack <3
Sandra

2014-12-09 @ 16:20:52
URL: http://fmlplease.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0