Om att kliva ut min komfortzon!

Ja man kan då säga att jag klivit ur min komfortzon väldigt mycket denna vecka. I tisdags fikade jag ensam, bad om hjälp i flera olika affärer. I onsdags åkte jag till Ornäs för att presenter mig för butikschefen dock var han upptagen så jag fick komma tillbaka dagen efter, vilket fick ångesten att stiga ganska mycket. Dock vet jag inte varför, konstigt det där. Och på onsdagen gick jag också på en gruppintervju till McDonalds. Och idag åkte jag till Dollar store för att presentera mig innan jag börjar praktisera där på måndag. Mycket stress och ångest har jag känt under vecka, men växt har jag också gjort. Nu är det bara fortsätta att pusch mig själv och våga mer! :) 



Kommentarer
Karro

<3

Svar: Kram! <3
Sandra

2014-01-09 @ 18:10:02
URL: http://fmlplease.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0