Bära med sig ångesten.

Jag har gått runt nästan hela mitt liv med negativa tankar om mig själv och varit så fruktansvärt rädd för allt, nya upplevelser, människor och framtiden har dock varit värst. Men världen och människorna i den är inte så farliga som jag alltid har trott. Och nu går det flera dagar då jag har negativa tankar om mig själv, förut var det varje dag. Men det som har förändras mest med mig de senaste månaderna är ångesten. Istället för att jag låter ångesten styra vad jag ska göra så bär jag med den under armen och gör det jag vill ändå hur jobbigt det än må vara. Såhär glad och positiv har jag inte varit på länge och det känns så skönt!  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0