Helgen som gått.

Det känns som om att denna helg också varit lite stressad för min del även fast jag inte gjort så mycket. I lördags gick jag Karro och Camilla ut på liljan vilket var helt okej, alla va så sjukt trötta så vi åkte hem ganska tidigt men det var kul att danas plus att jag köpte en jättegod sur drink YAY! Och på söndagen var jag mamma och Karro vid Ikea och strosa runt och åt mat. Men helgen som kommer ska jag bara ta det lugnt och hoppas på fint väder då jag väldigt gärna vi fota. Känns som om att det var ett tag sen nu!!

Och grattis till Jared Leto som vann en Oscar i söndags, som han förtjänade den, han var helt fantastisk i Dallas byuers club. 

 

Och hur fina är inte Leto bröderna!! Ge mig. 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0