Lördagslista.

 

Jag heter Sandra Helena Jonsson.

Jag är för tillfället väldigt glad och pepp för kvällen.

Jag är bra på att sträck kolla serier.

Jag är dålig på inte tänka för mycket.

Jag tycker inte om att vara hemma för länge.

Jag läser Harry Potter böckerna för andra gången, nu är jag på sista!

Jag gillar när jag får till mitt smink bra, då känner jag mig fin.

Jag sjunger nästan aldrig, jag är tondöv.

Jag älskar mina produktiva och kreativa dagar, är glad från morgon till kväll då.

Jag är inte speciellt bra på att ta tag i saker som jag måste göra.

Jag tycker om blommor, böcker, te, min syster, katten, filmer, listan kan bli lång.

Jag föredrar te framför kaffe, i alla fall när jag är hemma.

Jag är beroende av choklad och te.

Jag har på mig mys shorts och en svart jumper.

Jag dricker chaite just nu.

Jag lyssnar sällan på musik längre.

Jag blir arg på korkade människor.

Jag blir rädd för framtiden som jag inte vet vad jag ska göra med.

Jag önskar mig en ny systemkamera, min har varit med i sju år nu.

Jag är uppväxt i Gustafs. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0