Klagoinlägg.

Efter mitt sista pass vid Leksand strand känns det som att mitt liv bara har gått neråt. Jag har gått tillbaka in i mitt lilla skal igen vilket göra att jag antgligen inte kommer får något jobb inom en snar framtid, jag ligger in pricip i sängen heeeela dagen och kollar på filmer, älskar livet som arbetslös! Jag skulle kunna ta tag i träningen men jag har noll inspiration till att röra på mig och det är synd för jag skulle behöva göra det. Jag hatar verkligen allt med mitt uteseende just nu och att jag har gått upp 5 kilo under sommaren gör det inte särskilt mycket bättre. Och så är det det där med framtiden, vad fan jag ska/vill göra, jag vet inte, har inte en aning. Så man kan säga att jag mår skit. Jag vet att den enda som kan ändra på allt detta är jag, men jag orkar inte. Allt ska vara så svårt. Önska att det någon gång kunde vara lite enklare bara. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0