Nyårslöften.

I år gjorde jag ett par nyårslöften för att få de bästa året någonsin men också för att må så bra som möjligt. Det är saker som jag behöver ändra på för att inte bara få det bästa året utan för att få det bästa möjliga livet. Så här kommer lite nyårslöften som jag har! 

Våga mer – Ta det chanser jag får för att utvecklas, färga håret, prata med människor, vara mer spontan. Helt enkelt VÅGA och testa mer saker.

Gör saker som får mig att må bra – Läsa mer böcker, fotografera, umgås med vänner och baka, får ju inspiration och en positiv känsla när jag gör dessa saker.

Sluta tänka så mycket – Speciellt negativa tankar som dyker upp väldigt ofta. Och sluta överanalyserar allt. Inte tänka för mycket på framtiden, det kommer ordna sig!

Ta hand om min hälsa – Fortsätta träna regelbundet samt äta mer hälsosamt.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0