2 veckor i ett inlägg.

Hej KOMPISAR! Har hunnit med ganska mycket sen senast jag skrev här så vill börja med att säga att skolan och boendet känns väldigt bra, boendet speciellt då det inte kändes 100 förut men nu går det riktigt bra, har riktigt trevliga rumskamrater. Var ut med alla i huset på baren Bongo förra helgen, vi pratade och drack öl, sådant som man gör på en bar alltså. Och skolan kommer nog att gå bra, kul men också krävande att behöva vara kreativ hela tiden, sätter så stor press på mig själv men det är nog bra, jag vill ju utvecklas så mycket som möjligt! Måste nog bara komma ihåg att ha kul och ta det lugnt när det behövs, ser fram emot det här året så mycket! Sedan har hela klassen varit vid Köpenhamn i fyra dagar. Där fotade vi streetphoto, riktigt svårt, helt ärligt så hade jag en klump i magen hela tiden för att det inte kändes bra och att vara runt så mycket människor som vi var gjorde det inte bättre. Men när jag väl klarade av att slappna av så hade jag det riktigt bra, vi rökte vattenpipa två gånger, spelade biljard och åt goda middagar på kvällarna. Vi bodde på ett riktigt bra hostel också, fräscha rum och en väldigt god frukostbuffé. Vill absolut tillbaka till Köpenhamn så man får njuta mer av den fina staden!

 


Kommentarer
jos

men åååh mittenbilden var asbra :o blir inspirerad själv :> måste fota i höst!

Svar: haha åh tack så mycket! :D Do it!
Sandra

2015-09-10 @ 22:07:12
URL: http://vifslan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0