Detta liv vi lever.

Hallå!
Om en snar framtid är det redan mars och jag vet helt ärligt inte vad jag har gjort med februari? Tiden har gått så himla fort med har haft det så bra här i Jönköping. Vi har hunnit med en massa skoj så som technoverket, massa häng vid Bongo bar, ätit scones frukost och pysslat alla hjärtans dag kort till alla fina vänner i Blg i ca 4.5 h. Den senaste veckan har vi haft sportlov = ännu mer Bongo och det var en ganska oproduktiv men härlig vecka, vi besöket dock Göteborg denna helgen. Där blev det shopping, pizza vid Condeco och utgång vid Gretas. Mycket oklar och fantastisk kväll! Känner att vi har levt väldigt yolo dom två senaste månaderna här i Jönköping, hoppas det fortsätter så. Har också börjar lyssna på musik igen vilket jag har haft en paus i ca 1 år med då jag inte hitta någon bra musik, men håller nu på att göra en 2016 lista! Får väl tacka Albin så mycket för detta c: 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0