Sommarens sista fest.

Jag blir så ledsen över denna överskrift, men sann är den ändå. Sommaren är slut, löven börjar ändra färg, Karro har åkt upp till Sundsvall igen och jag har bara ett arbetspass kvar. Men i fredags bjöd vi hem både gamla som nya vänner för att ha sommarens sista fest. Jag och Karro förberedde hela dagen med att hänga upp ljuslyktor och fixa en massa annat mysigt till kvällen. Måste säga att det blev en riktigt lyckad kväll, omgivningen vi var i var så sjukt mysig och människorna var fantastiska. Bättre än såhär kunde vi inte ha avslutat denna sommar!

Bara massa mys!

För någon dag sedan åkte jag, Kajsa och Karro på en liten roadttripp. Vet inte riktigt vart vi hamna men ett par timmar ut i skogen hamnade vi. Vi stannade vi ett väldigt fint ställe med en badstrand mitt i skogen. Vi gjorde upp en eld, grillade korv och marshmalows. Och sedan spenderade vi en väldigt kall natt i tält. Dagen efter åkte vi till Erikshjälpen som är ett loppis. Där hittade jag en ljuslykta och tre, TRE Harry Potter böcker för 90 kr sammanlagt. Förstår ni hur glad jag blev!!! Jag hade tänkt köpa hela serien men då skulle de tagit ett tag då böckerna kostar betydligt mer i en bokaffär. SÅ JAG HAR BARA EN BOK KVR NU! Men jag jag är väldigt glad över dom fynden. Det var en jättetrevlig mini semester, hoppas det blir av lite fler gången nästa sommar! Kram på er!

Skön söndag.

Jag fick ledigt idag från jobbet då vi var alldeles för många som skulle jobba. Så nu sitter jag framför datorn och äter min frukost i lugn och ro! Idag hade jag tänkt att fota men blir väll inte av om inte regnet slutar falla. Så typiskt nu när jag fått tillbaka inspirationen igen! Jag fick så sjukt mycket inspiration så de är galet, får skriva upp mina idéer så jag inte glömmer dom! Snart får jag lön också, då tänkte jag passa på att köpa photoshop och nöta de tills jag är någorlunda bra i det, en ny kamera inom ett år ska jag köpa också. Och tanken om de gör mig så himla glad! Här fick ni lite söndagstankar, hade bra!

Bildbomb

Fun fact: Jag har fortfarande inte fått tillbaka känseln helt i min vänstra fot sen allt gående i London.

Här kommer en till bildbomb från London!

London.

Spenderade ett par väldigt fina dagar i London med Karro och José, det blev att gå en väldans massa.Här kommer en liten lista om vad vi han med och vad som hänt!
-Gick 2 mil från tågstationen till hotellet.
-Fick hotellrummet högst upp vilket resulterade i att gå i 8 trappor varje gång man ville till rummet.
-Shoppade en del
-Jag började nästa gråta av chocken inne vid Primark
-Köpte 18 par strumpor
-Var till Camden
-Jag blev nedstänkt av en buss a la film viset
-Hade en mysg turistdag
-Åt en massa skräpmat
-Besökte Ripley's believe it or not, as kul!
-José fick massa fina komplimanger för sitt hår.
-Såg 2 musar med panik.
Kommer en till bildbomb inom kort!

Är så PEPP!

Imorgon åker jag, Karro och José till London. Då vet ni de.

En helg i Stockholm stad.

I torsdags åkte jag, José och Camilla till Stockholm för en helg med roligheter. Vi beökte Gröna lund, där åkte vi eclipse och vi var på en festival för att se på Die Antwood. Det var en riktigt trevlig helg må jag säga!

Lite färg på vardagen.

Linnet kommer från pärlan och shortsen kommer från Monki. Hela denna outfit kostar bara 60 kr, väldigt skönt för plånboken. Just nu taggar jag och Karro för kalas hemma hos Kajsa och lite kroghäng. Ska bli så kul! Nyklippt är jag ockå, en riktigt bra dag med andra ord!