En magisk kväll.

Det är svårt att beskriva vad jag känner just nu efter en hektisk och underbar helg. Med glad utmattad och drömmig får duga. I fredags tog jag min reseväska till en helt ensam Stockholms resa, utan någon vän att luta mig mot. Att hitta rätt vid tunnelbanan, stan och till konserten va lite av en konst, men det gick ju faktiskt bra. Det blev lite shopping och såklart Mars konsert. Och den var helt fantastisk, den här underbart pirriga känslan jag har i kroppen nu får gärna stanna kvar ett tag till. Jag vet att efter jag såg dem i somras hade jag den också och gud vad jag kände mig lätt och konstigt nog full av självförtroende, det kanske blir så när man gör något man älskar? Dom var i alla fall jättebra, det var ett sånt ös från början till slut, jag sjöng och skrek tills jag inte hade någon röst kvar och dansade tills bena nästa inte höll mig uppe. Energin som bandet ger ut vid deras spelningar är helt magisk. Jared sjöng som vanligt som en gud, likaså Shannon med sin trummor och Tomo med alla olika instrument han spelade. Det här badet är utan tvekan det bästa som finns både musikaliskt men också dom som människor, vackrare och mer ödmjuka människor finns nog inte. Det är allt runtomkring detta band som jag älskar, och jag vet inte hur jag ska kunna förklara det jag känner för dom egentligen, så detta får duga. Det var en helt fantastisk underbar och magisk kväll. Jag hoppas att dom kommer tillbaka till Sverige för då är jag där!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0