Fin fredag.

Gårdagen var en väldigt bra dag. Den började med att jag träffade Josefine vid espresso house på kupolen för lite fika, väldigt gott och trevligt. Sedan gick vi en sväng till Myrorna och till sist skulle jag träffa Josefines chef för att prata om en framtida anställning, allt ligger nu i arbetsförmedlingens händer och jag hoppas att dom inte förstör allt! Sedan träffades vi vid Ludde för att käkade tacos och kolla på film. Jag tvingade Camilla och Ludde att vara med på kort också. Haha och det var så sjukt roligt att ta dessa kort! Det var en bra fredag helt enkelt! 

 


Kommentarer
jos

ååååhgud ni borde gjort en stor snopp hahahahaah!!!! jag vill XD

Svar: haha det var faktiskt en utav idéerna :D
Sandra

2015-04-12 @ 00:54:23
Karro

hahah va komiskt!

2015-04-12 @ 13:40:19
URL: http://fmlplease.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0