Liten uppdatering.

Hej hallå! Var ju ett tag sen jag skrev i bloggen, men helt ärligt har jag inte haft något vettigt att skriva om. Sen förra tisdagen har jag bara kollat på massa serier och ätit massa gott. Men denna vecka har jag skärpt mig en aning, har börjat träna och så ska jag till arbetsförmedlingen och skriva in mig igen. Har skjutit upp den sista delen ett bra tag nu men känner att jag måste dit så jag får en lite puch till att fortsätta att söka jobb osv. Annars har den senaste veckan bestått av ångest, stress, lite sömn och mardrömmar vilket gör att jag har mått ganska dåligt. Men jag har också haft stunder med glädje och skratt när lag läst böcker och dricker det obligatoriska teet till. Jag har fått tillbaka lite inspiration och energi nu så jag ska ta vara på det och ta tag i livet igen!

Kram på er! <3 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0