Prag.

Jos önskade sig ett blogginlägg så här kommer det. Har hunnit med ganska mycket skoj sen senast jag la upp något här, framförallt har jag och Ludde varit i Prag ett par nätter. Där besökte vi museum, Zizkovs kyrkogård, kyrkor och gick på ett art deco galleri med massa fina möbler av kubistisk stil. Vi har också bestigit kommunistiska monument och åkt ut till en förort där alla lägenheter var kommunistiskt byggda. När Ludde åkte hem på söndagen så gick jag runt i en jättefin och stor park, åkte till en botanisk trädgård och gick på Kafka museum. Vi åt och drack himla gott i Prag och favorit baren var Al Capone’s, dit gick vi nästa varje kväll och drack billiga och goda drinkar. Jag köpte mig en jättefin analog kamera också. Prag var fantastisk och jag vill dit igen inom snar framtid! Fyllt 23 har jag gjort också..

I detta inlägget får ni de fula mobilbilderna. :) 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0