Analogt självporträtt - Januari.

Denna månaden skulle vi ta ett analogt självporträtt som vi sen ska hänga upp i kafét i skolan. Känns sådär, men blev faktiskt ganska nöjd med bilderna. Så jag slänger upp 3 bilder istället. Första gången jag blev nöjd när jag fotat analogt, succsess!
Men annars i skolan håller jag på med min bok, känner mig relativt klar med den nu är det bara omslaget som ska göras. Är nöjd med ett par bilder i boken i alla fall och det var det mitt mål var haha. Och tack Jos, Camilla och Kajsa att jag fick fota er, är nöjd med alla porträtt jag tog, u guys are so pretty <3. Men lägger antagligen upp lite bilder från boken sen.
Puss & kram på er <3

 
HAHA glömde att ta av mig tofflorna när jag tog bilderna. Komiskt. 


Kommentarer
jos

Jättecoola bilder iaf!!

Svar: Tack Jos! :D
Sandra

2016-02-06 @ 23:21:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0