Liten årsresumé.

Ännu ett år har gått och gud så fort det gick. Förra året firade jag in det med en fantastisk hemmafest med massa fina människor och ett hus som var väldigt utsmyckat och detta år blev det ett lugnt firade  med mina allra bästa vänner. Det är såklart väldigt mycket som hände 2015. Jag började året med att avsluta min historiekurs som jag läste på komvux, sedan gick jag som arbetslös ett tag. Men som arbetslös så tillbringade jag mycket tid till att fota, baka och umgås med vänner. Under maj månad ändrades mycket, jag fick ett jobb, intervju vid June folkhögskola och ett svar om att jag kom in och skulle få studera foto i ett år hos dom! Och under den perioden växte mitt självförtroende himla mycket, jag vågade göra så mycket mer än vad jag trodde var möjligt. Trots mycket nervositet och ont i magen så gjorde jag alla dessa saker vilket är en stor förändring jämför med förra året, jag har växt oberört detta år och känner att jag äntligen börjar bli den personen jag vill vara. Under sommaren jobbade jag väldigt mycket men hann också med att gå på underground safari, Peace & love och gå i prideparaden, det var riktigt kul. I augusti flyttade jag till Jönköping och började plugga vilket var något utav det bästa och roligaste jag gjort. Och under det sista halvåret har jag pluggat heltid med foto, träffat så mycket fina nya människor, besökt Köpenhamn med klassen, varit på Technoverket och Wasa och varit på min allra första dejt! Mycket fantastiska saker som har hänt under 2015 alltså, hittills mitt bästa år! 
Under 2016 blir det inga nyårslöften, jag ska detta året med öppna armar och förhoppningsvis blir det ett mina lika bra år som 2015 var! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0