fail!

just det, när vi skulle ut på krogen glömde min älskade lilla söta vän sitt legg i lägenheten. Men jag gillar henne endå. Men iaf haha vi hittade ett par random tjejer och prata med.
Vi: Men vi kan ju bre på som faasn med dalmål så kanske vi kommer in!
Random tjej: Jag tror ni inte ens behöver bre på alls.....
Känns skönt att veta att man har mycke dalmål....... HATE IT!
Blandad kompott av bilder.
Men's right to heels.
Hej massa profilbilder, och förövrigt fick man cp ont i bena när man stod och kolla för vi stod i en backe!!
Jag äslakr Stockholm/Uppsala, finns så mycket möjligheter där, man kan vara precis hur man vill och bli accepterad, känns inte som att man kan det här i lilla Borlänge, känns som om att man inte har en framtid här häller.
Och imån drar vi till Göteborg!!!!! :D :D :D


Kommentarer
kalle

Hej :) har lagt till dig på bloglovin nu :) lägger du till mig? :) <3

2011-08-11 @ 21:00:00
URL: http://kallehedin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0