Thin layer

Jag Hatar egentligen att skriva om mina kännslor men ibland är det nödvändigt. Jag hatar det, det låter gämt som om att man vill att folk ska tycka synd om en. Och det låter fult och konstogt, typ som att man försöker vara poetisk men att man misslyckas totalt, så är det iaf för mig. Jag vill inte ha medlidande eller försöker vara poetsik, det bara blir, så att säga. Jag vill bara få det sagt, och för mig finns det inget bättre än att skriva det på bloggen. ingen läser den.
Hur skriver man ett inlägg så bra som möjligt utan att låta töntig eller att alla ska tro att man är en attention hore? Jaja skit samma, ni få som läser få stå ut med det när jag väl väljer att skriva om mina kännslor och bajs.
Just nu mår jag bra, fast det känns som om att jag är i en dimma och irrar runt och vet inte vart jag ska eller vill göra. Helt enkelt lite borta i huvudet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0