c:

VyRT va helt magiskt, va så värt att jag bara fick sova en timme inatt!! Just nu vet jag inte hur jag känner, jag är otroligt glad och stolt, dom var helt fantastiska, Jared Tomo och Shannon är underbara, jag älskar dom, och älskar att dom verkligen bryr sig om oss echelon. Dom älskar oss lika mycket som vi älskar dom! och att dom verkligen vill att man ska följa sina drömmar hur knäppa dom än må vara, att tro på oss själva, jag kan fakstik säga att jag har fått bättre självförtroende pga dom, och att jag mår så mycket bättre av dom och deras musik. Nej jag vet inte vad jag ska säga. Jag är så extremt glad att jag är med i världens bästa och helt underbara familj ECHELON, jag älskar er <3
Fast nu är det slut, jag får helt enkelt vänta och se vad dom 3 kommer hitta på i framtiden eller inte.... :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0