Gött

TE! är så underbart gott! undrar varför jag inte dricker det oftare. Jordggubs te i mitt hjärta!
och jag gillar cam bilder xD altså men mjo dålig kvalite och brusigt kan va snyggt,
och om nån skulle undra, jag sitter i fötöljen i vardagsrummet (som förövrigt är väldigt bekväm) Mitt bajs internet vägrar att fungera ute vid mitt rum :(
och jag har försökt photoshopat lite gran idag, men blir int så bra, men om jag bli någolunda nöjd så får ni se resultatet. Det är till min fotolektion, Vi ska LÄRA oss att ta kort med självutlösare, ack så svårt.
hej långt inlägg, men jag kände för att skriva mkej!?


Kommentarer
karro

DUUU ÄR SOET!!!

hehe löv u!

2011-02-23 @ 18:48:48
URL: http://fmlplease.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0