förlorat mig själv på vägen?

2010 var det absolut bästa året någonsin för min del, jag träffa 2 nya underbara vänner. Växte i min personlighet. hade otroligt kul och fick nya och bra erfarenheter men någonstans på vägen tror jag att jag förlora en bit av mig själv, gnistan i mig försvan lite, och jag vet inte vad jag ska göra för att få den åter, all min inspiration är totalt väck, min vilja är även den borta. Jag vet inte det känns som om jag behöver nått nytt i mitt liv? Vän, kärlek, ny stad? Gå andra väga, gå på nya vackra gator och inte här i gustafs. Om 1½ år är skolan över, så fort som möjligt ska jag försöka flytta till Göteborg eller Stockholm. Tror det är något sådant jag behöver just nu.
Jag saknar min inspiration om förhoppningsvis under 2011 kommer jag hitta tillbaka till den.
och med hjälp av mina otroliga vänner ska 2011 bli ännu bättre än 2010 :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0