closer to the edge.

Det är bra att jag har blogg, då kan jag tjata hur mycket jag vill om saker och ting så slipper mina medmänniskor höra min iriterrande röst hela tiden om samma saker :D hahah JAG ÄLSKAR 30STM!!!!!!!!!!!!!!! kan inte sluta tänka på dom.... måste se alla filmer som Jared är med i, och jag får ont i magen när jag lyssnar på deras musik, om det gick skulle jag vilja lyssna på alla låtar samtidigt. Och jag vill Ha Jareds jeans jacka som han hade på sig på P&L. JAG MÅSTE SE DOM LIVE IGEN, om jag får cansen tänkaer jag banne mig göra det, och då tänker jag köra på som ett as!!! Deras texter flyger omkring i huvudet hela tiden, jackan med, jared, shannon och tomo med, alla tre är skit snygga.....
JACKAN!!!!!
Är väldigt sugen på att tatuera in trekanten och dom andra symbolerna som betyder 30 seconds to mars, och trekanten är den alkemisk symbol, som betyder luft!! :D Sandra kan hon...
Gillar att som 5 senaske inläggen har handlat om 30stm :D <3 <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0