fint.

Jag hade kul igår C: ända tills vi skulle på efterfest, då svek mitt självförtroende mig och så cyklade jag hem istället. Jag hatar det, det känns som om att jag kommer missa så mycket bara för att jag är så blyg, hatar mig själv. Jag tror jag har byggt upp en mur, som jag aldrig kommer ta mig igenom, på nått sätt tror jag att alla dömmer mig, klädstil, utseende ja allt. Så därför klarar jag inte av att träffa nya människor. Jag är helt enkler RÄDD för människor, jag försöker inte ens prata med nån för jag tror att dom kommer tycka jag är tråkig och konstig. Jag kommer aldrig kunna prata med nån utan att må så jävla illa så att jag nästan spyr.
Så patetisk är jag. Ha ett bra liv Sandra <3


Kommentarer
jos

du tog första steget med mig och camilla :> puss

2011-08-01 @ 01:47:36
URL: http://blackdown.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0