Ett eget hem.

Just nu längtar jag väldigt mycket tills att jag har råd att flytta hemifrån. Jag vill börja mitt liv som vuxen, ha ansvar för allt som har med hem att göra. Jag vill flytta till en liten lägenhet som jag får kalla mitt! Visst trivs jag med att bo hemma men gud så skönt det skulle vara att ha någonting eget, som man bestämmer helt och hålet över. Som vart man vill hänga halsduken, hur varmt man vill ha det i rummet, man kan ha vänner över när som helst och bara en massa småsaker som jag stör mig på nu när jag bor hemma. Och jag längtar så otroligt mycket tills jag kan få inreda en lägenhet, en sak som är säker är att jag vill ha massa blommor!

Lite inspiration inför framtida flytt! 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0