Den äckligaste drömmen jag någonsin drömt!!!

Jag tog en powernap (1,5 h lång...) precis, och ja jag drömde den värsta drömmen någonsin. Kan tänka mig att alla någon gång har drömt om sina tänder? Tappat dem, eller att dom blivit till flisor... Jag har haft sådana drömma väldigt många gånger, men den här tog priset. Och nu till drömmen.

*Jag var inne på mitt rum och kände att mina tänder kändes väldigt konstiga, och jag hörde mamma utanför så jag bad henne att komma och Karro följde med. Sen när jag började förklara att mina tänder var konstiga började det göra skit ont, så jag började gå runt i rummet. Och när jag var bredvid Karro så knaka det till och knastar as mycket och högt i käken så Karro kolla på mig med frågande blick om det var min käke, och jag nickade ja. Jag kunde inte längre prata men försökte säga till mamma att ringa ambulans men hon trodde jag skämta. Och nu började de göra fruktansvärt ont så jag la mig ner på golvet och sparka med benen (??) och försökte skrika till mamma att ringa ambulas flera gånger om och efter kanske 15-20 sekunder så fattade hon att jag inte skämta. Alltså käken gick av och tänderna lossnade och gick sönder, käken va helt sne....*

Handen på hjärtat, det här är den värsta mardrömmen jag någonsin haft. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0