Gamla goa tider...

haha jösses, jag kolla igenom hela min blogg precis. den är ganska deprimerande, eller så är det väll kanske jag då. Jag borde leva livet lite mer, sluta tänka så mycket och börja våga mer. Jag måste börja utmana mig själv om jag någonsin ska få nått självförtroende :) Jag vill vara glad och inte ha panik/ångest hela tiden. 
Nu säger vi så, nu ska jag vara glad! :) 
Och jag hade ett par roliga inlägg haha. Jag skaratta högt för mig själv. och jag borde börja skriva mer om vad jag gjort så jag kan kolla tillbaka sen på mitt liv. 
Och oj vilka stora planer jag hade förut, flytta till stockholm, resa till USA. Men nån gång i framtiden blir det av! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0