Thirty seconds to mars.

Jag kan lungt säga att onsdagskvällen var en utav dom bästa i mitt liv. Att se Thirty seconds to mars live igen var fruktansvärt kul! Jag och Karro kom tll Gröna lund 4 timmar innan spelningen för att få en bra platser. Emmie anslöt sig också till oss efter ett tag. 
Jared och Shannon visade sig inte på scenen först utan 20 minuter innan dom skulle spela började publiken jubla och vända sig om, då satt dom i den nya karuselen eclipse som låg precis bakom scenen! haha och jag blev så chockad och glad på samma gång så att mitt ansikte blev röd som en tomat! Hela spelaingen var underbar och energin både från publiken och från Jared va helt magisk! Dom startade och avslutade konserten med nya låtar från skivan men dom spelade även många gammla låter vilker va jättekul. Det fanns många höjdpunkter i showen, som när dom slängde ut stora ballonger och uppblåsbara djur i publiken. När jag satt på Emmies axlar och skrek mig hes till Do or die! Jag tappade min kamera i en killes huvud som stod framför mig.. Dom filmade in saker till en ny video som VI kommer att vara med i! Och när Jared bjöd upp en tjej från publiken till scenen som stod ynka 2 meter ifrån mig, VARFÖR INTE MIG! Det var helt enkelt fantastiskt från börja till slut! Sen kommer jag ladda upp filmer och nån enstaka bild jag tog på konserten! Nej det var bästa dagen i mitt liv!!! <3 Får fortfrande lyckorus när jag tänker på det. <3
Setlist: 
Birth
Closer to the edge
Night of the hunter
Search and destroy
This is war
End of all days 
Do or die 
Conquistador
City of Angles 
From yesterday 
Hurricane 
Northern lights 
The kill 
Kings and queens 
Up in the air


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0