Lagom ont i huvudet.

Framtiden.... Ja jag vet inte ens vart jag ska börja. Jag har inte den blekaste aning om vad jag vill göra. Just nu känns det väldigt tufft eftersom jag varken kan få jobb eller komma in på de utbildningar på högkolor som jag tycker verkar vara intressanta eftersom att jag har för dåliga betyg. Jag tänkte söka till komvux men är är nog försent ute med det. Jag har 4 dagar på mig att skicka in ansökan och jag har ingen anig om hur man gör, vart man sickar in den eller vilka kurser jag vill gå. Min framtid är väldigt oviss och jag hatar det verkligen. Jag hatar att känna mig stressad och oroade exakt hela tiden. Jag orkr inte. Jag vill ha ågonting att göra nu och veta vad jag vill göra! Hjälp mig någon?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0