Old selfie.

Dom senaste dagarna har varit ganska jobbiga, massa ångest känslor och stress. Jag har hållit inne en massa irritation länge nu så i helgen sprack det och jag blev helt enkelt hysterisk. Jag tycker inte om när jag får sådana där ångestattacker, det går inte att bli lugn efter dom men jag jobbar på det! Fast idag känns det lite bättre igen, jag gjorde ett bra magpass på gymmet så det kändes i alla fall jättebra, jag känner mig alltid så stark efter ett bra gympas! Jag har också städat rummet och fixat med bilder på dator. Jag kollade igenom lite gamla bilder och hitta en bild på moi, tyckte om håret där. Men nu ska jag banne mig spara ut det igen! 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0