En massa te.

Den här helgen har varit super bra! I fredags träffades jag Kasja och Elina för lite förfest, tacos och utgång. Vi gick ut till Liljan vilket var första gången för mig. Det var väldigt trevligt och kul! :D I lördags hade jag och Kajsa den ulitmata bakisdagen, med pizza, snacks och lite pretty little liars. Och idag åkte jag mamma och moster till Solvarbo marknad i det fina vädret. Hade hoppats på att hitta en drömmfångare, men fanns ingen! Men glad är jag för det för hem köpte jag 4 olika te för 100 kr. Det blev smakerna gräddkola, polka, svart vinbär och champagne, ska blir riktigt kul att smaka sen! :D Men jag har haft en riktigt bra helg helt enkelt! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0