Tips för att överleva höst/vintern.

Nu är hösten här, kalla vindar, gulnande löv och kala gräsmattor. Jag har absolut inga problem med att hösten är här, känns faktiskt riktigt skönt. Jag hade en hel underbara sommar med sol, bad och äventyr! Men vissa kanske inte tycker det är lika skön som jag, så jag tänkte skriva 5 punkter som jag kommer hålla mig till för att överleva den långa vintern.

1. Drick mycket te, det är inte bara gott man blir även varm i hela kroppen!
2. Gräv farm dina favorit sockor och ta på dig dom.
3. Klä dig i höstens färger, gult, rött och orange.
4. Dra ihop dina vänner för mysiga filmkvällar, kolla på nostalgiska filmer och ät en massa gott.
5. Fota hösten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0