Bara massa mys!

För någon dag sedan åkte jag, Kajsa och Karro på en liten roadttripp. Vet inte riktigt vart vi hamna men ett par timmar ut i skogen hamnade vi. Vi stannade vi ett väldigt fint ställe med en badstrand mitt i skogen. Vi gjorde upp en eld, grillade korv och marshmalows. Och sedan spenderade vi en väldigt kall natt i tält. Dagen efter åkte vi till Erikshjälpen som är ett loppis. Där hittade jag en ljuslykta och tre, TRE Harry Potter böcker för 90 kr sammanlagt. Förstår ni hur glad jag blev!!! Jag hade tänkt köpa hela serien men då skulle de tagit ett tag då böckerna kostar betydligt mer i en bokaffär. SÅ JAG HAR BARA EN BOK KVR NU! Men jag jag är väldigt glad över dom fynden. Det var en jättetrevlig mini semester, hoppas det blir av lite fler gången nästa sommar! Kram på er!  

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0