London.

Spenderade ett par väldigt fina dagar i London med Karro och José, det blev att gå en väldans massa.Här kommer en liten lista om vad vi han med och vad som hänt! 
-Gick 2 mil från tågstationen till hotellet.
-Fick hotellrummet högst upp vilket resulterade i att gå i 8 trappor varje gång man ville till rummet.
-Shoppade en del
-Jag började nästa gråta av chocken inne vid Primark
-Köpte 18 par strumpor
-Var till Camden
-Jag blev nedstänkt av en buss a la film viset 
-Hade en mysg turistdag
-Åt en massa skräpmat
-Besökte Ripley's believe it or not, as kul! 
-José fick massa fina komplimanger för sitt hår. 
-Såg 2 musar med panik. 
Kommer en till bildbomb inom kort! 
 
 
 


Kommentarer
jos

hahah "-José fick massa fina komplimanger för sitt hår." det var värt att nämnas!
såg vi två möss? :o jag såg bara en liten panikare! :(

Svar: haha ja det tyckte jag! Ja jag såg då 2, inte på samma gång dock. :)
Sandra

2014-08-22 @ 23:17:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0