Disco och Wasa.

I lördags åkte jag och Karro för förfest med discotema, sååå kul. Förfesten var riktigt rolig, umgicks med gamla som nya vänner, drack och skrattade. Sedan drog vi oss vidare till Wasabryggeriet, som var helt fantastiskt. Hade riktigt roligt, jag dansade hela kvällen. Det stället är underbart, härligt folk och väldigt bra musik, favoritstället måste vara rummet man kan välja och lyssna på egen musik via spotify. Det var helt enkelt en fantastisk kväll, har nog inte haft så kul på väldigt länge när jag gått ut. Wasa har absolut blivit favorit stället att gå ut på i Borlänge!

Jag tog bilder men dom flesta blev kolsvarta (TRÅKIGT). Men tog kort på min lampa på förfesten, det var kul. Hahah 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0