Om att fota.

Jag är glad att jag börjat fota mer igen för det är något jag tycker väldigt mycket om. Under dom senaste månaderna har jag utvecklats väldigt mycket får jag lov att säga och det är kul med lite framsteg tycker jag. Men nu när jag är vid Dollar Store så hinner jag inte fota i dagsljuset längre vilket är så tråkigt. Jag gillar verkligen inte att fota i ljuset från en glödlampa. Men men det kunde vart värre. Och jag får hel enkelt fota i dagsljus när jag har tid. Jag har lite idéer som jag skulle vilja fullfölj, som att fota min vän Camilla som har rakat av sig allt hår och fota mer av vårt fina vinterland. Jag älskar att fota och vara kreativ, det är väldans kul! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0