Släppa alla måsten.

Just nu är jag så sjukt trött så jag orkar helt enkelt inte blogga. Det värsta är att jag vill fota, träna och träffa vänner, men jag orkar inte! Efter jobbet kommer jag inprincip bara hem och äter sen går jag och lägger mig. När jag är ledig ligger jag i sängen hela dagarna. Jag sätter nog lite stor press på mig själv, känner att jag MÅSTE göra vissa saker för att må bra, men just nu vill jag bara ta det lung, så jag får inse att jag inte måste göra dessa saker för att må bra och känna mig avlsappnad. Så jag måste sluta pressa mig själv och göra det som känns bäst för mig nu. Som till exempel att läsa böcker, jag läser väldigt mycket just nu och det är så skönt att försvinna i en bok och bara vara. Bara släppa alla stress och måsten jag själv utsätter mig för! Nu ska jag kolla på film, äta choklad och inte må dåligt över det! Kram på er! <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0