Teen wolf.

Jag vet inte om det är någon utav er som kollar på serien teen wolf men om du gör det så kommer spoilers nu! För det förtsa, jag älskar teen wolf, det är drama, kärlek och action, allt i ett liksom. Ett par jag alltid trott skulle vara tillsamman i slutet var Allison och Scott. MEN VAD GÖR INTE ALLISON! Hon går och dör... Jag har aldrig någonsin gråtit såhär mycket till en film eller serie förut. Mitt hjärta gör fan ont. Varför gör dom såhär mot en. Får en att tycka om en karaktär så sjukt mycket sen dödar dom den?! Jag orkar serriöst inte. Teen wolf kommer inte vara detamma utan Allison. Bajs. Detta kom som en chock....... uwbhvacjsmk,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0