Drömmer mig bort.

Sitter just nu under täcket vid sängen och dricker te och kollar runt på internet. Nyser flera gånger per minut och är snustorr i halsen. En förkylning i november när vädret bara är grått och ruskigt är inte att föredra. Jag sitter och googlar på olika men varma resmål till vinter, drömma mig bort till ett varmare land är det enda jag kan göra för tillfället. Australien är ett ställe jag väldigt länge har velat besöka, åka dit i några månader för att kolla in Sydney, Melbourne och Cains. Träffa folket där som sägs vara så trevliga och tillmötesgående. Besöka stränderna, Sunshine Coast, Frasier Island och plocka frukt vid någon gård skulle också vara kul. Herregud vad jag vill resa, har alltid haft det i baktanken att det skulle vara kul, men nu vet jag att det är någonting jag VILL göra! Jag får helt enkelt börja spara pengar sen ta tag i det, ta mig till Australien själv eller med en reskompis. Backpacka i Europa en sommar ska jag också göra! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0