Onsdagstankar.

Har gjort klart dagens historia uppgift och vet inte riktigt vad jag skall hitta på nu! Det blir antagligen att gå till pärlan en sväng sen och fördriva tiden. Jag skulle vilja fota men vet inte vad, det skulle vara roligt att fota några kreativa och fina självporträtt men har ingen aning vad jag ska göra eller vart jag ska fota. Och jag tycker att vädret just nu är så sjukt deprimerande, helst skulle jag vilja fly till ett varmt land. Men jag kanske ska ta vara på detta dunkla väder och fota något mörkt och spännande, dock behöver jag mer kunskap i photoshop (och äga photoshop) för att få bilderna som jag skulle vilja. Jag har också läst klart näst sista Harry Potter boken, jag får ta mig till en bokaffär och köpa den sisa snart så jag får läsa den och ha hela Harry Potter samlingen, det skulle ju vara kul! Även fast det tråkiga vädret är jag jätteglad och pepp på att hitta på något, och testa nya saker och göra allt jag egentligen inte vågar. Flytta till Stockholm skulle ju va kul, jobba, träffa nya vänner och dricka öl på pubar. Det är mycket jag vill göra men ändå inte tar mig tid till att göra, skärp dig nu Sandra! Dags att våga, testa, göra och leva lite mer! 



Kommentarer
Karro

Kör på Sandros!!! 😄

Svar: Mjeeees c:
Sandra

2014-11-12 @ 16:31:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0